Mijn Yumeko- of NPL-cadeaukaart werkt niet. Wat kan ik doen?

Het kan soms gebeuren dat het verzilveren van een Yumeko-cadeaukaart of een Nationale Postcode Loterij-cadeaukaart niet meteen lukt. Dat is natuurlijk vervelend, maar geen zorgen. In de meeste gevallen is het eenvoudig op te lossen. 

Zie je een foutmelding? Loop dan de volgende stappen na.

1. Controleer de pincode
De pincode bestaat altijd uit 6 cijfers.
Heeft jouw pincode minder cijfers? Voeg dan bij het invoeren één of meerdere nullen vóór de code toe.

2. Controleer het cadeaukaartnummer
Een Yumeko-cadeaukaartnummer bestaat uit 19 cijfers. Controleer goed of alle cijfers correct zijn overgenomen.

3. Controleer het saldo
Het tegoed op de cadeaukaart moet voldoende zijn om (een deel van) je bestelling te betalen. Is het saldo lager dan het totaalbedrag? Dan kun je het resterende bedrag aanvullen met een andere betaalmethode.

Lukt het verzilveren na deze controles nog steeds niet? Dan staan we graag voor je klaar. Neem contact op met onze klantenservice. We kijken met je mee en zorgen samen voor een passende oplossing.