Klarna

Vink Klarna aan als betaalmethode bij het afrekenen. Nadat je klikt op Bestelling betalen, kom je op de Klarna pagina. Hier vul je een paar basisgegevens in, dan zie je direct of Klarna de bestelling goedkeurt. Als je kiest voor Klarna, ga je automatisch akkoord met hun algemene voorwaarden. 


Wanneer we de bestelling verzenden, krijg jij per mail een factuur van Klarna, waarvan je dan binnen 14 dagen de artikelen betaalt die je niet terugstuurt. De betaalgegevens vind je op de Klarna factuur. Let erop dat je de betaling richt aan Klarna, en niet aan Yumeko


Klarna biedt ook de mogelijkheid om de factuur in drie delen te betalen. Het aankoopbedrag wordt gesplitst in 3 gelijke termijnen zonder rente of kredietregistratie. Kies bij het afrekenen voor de optie 'Betaal in 3 delen, zonder rente'. Zodra de bestelling is verwerkt, krijg je bericht van Klarna. Het eerste deel betaal je dan direct, de overige twee worden automatisch afgeschreven na 30 en na 60 dagen. 

 

Klarna doet een kredietcheck. Naar aanleiding daarvan zouden ze je bestelling af kunnen keuren. Bijvoorbeeld omdat het bedrag te hoog is, of dat er gegevens ontbreken. Om privacyredenen kunnen wij de reden niet zien, hiervoor mag je zelf contact opnemen met Klarna via (0)20 – 80 82 852 of via hun chatpagina.