Neem in geval van problemen altijd contact op met de klantenservice. Wij zullen je altijd zo goed mogelijk proberen te helpen.
Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je een formele klachtenprocedure starten door je klacht schriftelijk in te dienen bij Yumeko.
Stuur je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Yumeko
Herengracht 418 sous
1017 BZ Amsterdam
Zodra we de brief hebben ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op je klacht ontvang je, telefonisch of via e-mail, binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan:
De Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
(www.sgc.nl).
Je kunt de klacht ook voorleggen aan het Europese online geschillenplatform ODR (ec.europa.eu/consumers/odr).